Oslo 2010

Nu har jag bokat tågbiljetter till Oslo, weee vad kul det ska bli. Jag bokade nattåg, det fungerade så bra förra året. Då somnade jag efter 15 min och vaknade upp när vi nästan var framme, jag är så glad över min förmåga att sova mig genom allt.

Förra året bodde jag hos min kompis Elin i kollektiv, den här gången ska jag bo hos Maja och hennes sambo Micke. Jag träffade Maja förra året med men jag var aldrig hem till henne, så det ska bli riktigt kul. Måste by the way höra av mig till Elin och säga att jag kommer så vi kan ses.

Älskade vänner vad jag saknar er, skulle kunna tänka mig att flytta till Oslo för er skull!

Förra årets tripp
Här har jag och Maja precis anlänt till en bar efter att ha utstått det värsta skyfallet i Oslos historia. Nerregnade, fulla och glada.


Elin på sin balkong, världens sötaste!


Streets of Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0