Städning och shopping

Jag chansade och bokade tågbiljetter till kl 13.45, då bör posten ha kommit. Annars får jag lösa det ändå.

Hela förmiddagen har jag ägnat till att städa här hemma. Det är skönt att ha det fint när man ska åka bort, förhoppningsvis ser det likadant ut när jag kommer hem ;).

Efter att Jörgen slutat vid 16 åkte vi in till stan för att handla. Jörgen skulle köpa shorts, en present och några konstiga chips från en asiatisk butik. Det blev bara ett par shorts, resten glömde vi bort :P.
Jag kollade lite efter en ny bikini. Kom in i provhytten med 10 stycken, alla i fel storlek. Jag missbedömde boob-sizen lite, dom där kilona jag tappat utan vidare var tydligen tuttarna. Attans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0