ÄNTLIGEN HEMMA

Sista gången jag går i affärer efter kläder, hädanefter blir det nätshopping. Jag lyckades hitta några grejer, men det var inte värt varken tiden eller mödan. Den enda anledningen till att jag inte alltid nätshoppar är att det kan vara svårt med passformen, men jag har en någorlunda bra koll på vad som brukar fungera.

Jag hade gjort upp några enkla regler jag skulle följa till punkt och pricka, vilket jag gjorde. Jag åt ordentligt innan, drack vatten och gick på toaletten (J tycker att jag beter mig som ett barn när vi går på stan, han har rätt). Sen bestämde jag mig för att bara leta basplagg, allt annat fick bli en bonus.

Randig topp, blommig sjal, svart tröja, jeansleggings, gullig nesessär att ha hårsnoddar och hårspännen i eftersom dom alltid kommer bort. Allt får stanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0