Camilladagen

Idag ska jag skämma bort mig själv ordentligt! Jag ska klippa mig och färga håret samt shoppa hudvård, något jag faktiskt tycker är ganska kul att köpa. Både min ansiktskräm och ögonkräm är slut. Sen ska jag kolla efter en primer som min kollega Malin tipsade om. Hon är alltid snygg, men en dag kom hon till jobbet och såg helt fantastisk ut.. det visade sig att hon hade fått ett prov på en primer från Loreal :).

Men, innan jag sätter fart med det roliga har jag en tid hos folktandvården.. Gaaah, hatar att gå dit. Jag har lust att göra som J, han förlitar sig på sin goda tandkvalitet och har inte varit där på 5 år, minst. Men det skulle jag aldrig kunna göra, jag har ångest över att jag skjutit upp cellprovet i 2 månader. Fast man ska ju gå från det att man fyller 23, och jag har ju inte gjort det än så det känns som jag har lite spelrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0