Finbesök

Annika och Anders har varit här och hälsat på, Jörgen hade redan varit och mött dom när jag kom hem så jag fick ett stort och varmt välkomnande. Sen fick stackarna stå och titta på när jag och J kämpade med maten i 2 timmar, vi hade ingen aning om vad vi hade gett oss in på... Har ni hört hur det låter när man styckar en hel kyckling? Vidrigt ljud, stackars Anki blev tvungen att diskret lämna rummet när J gick loss med kniven.

Eftersom vi jobbar imorgon blev det ingen utgång för oss. Anki och Anders skulle vidare på en fest här i närheten, av någon anledning hade dom dock svängt förbi den lokala puben här intill huset. Fick precis ett sms från Anki, "Vilka original det är här på puben". Jo jag tackar jag, du är i Sundbyberg nu vännen.. A-lagarnas urby!

Nä, det blir till att bjuda hit Anki och Anders igen inom kort känner jag :)

Söta va?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0