Gårdagskvällen

Nu är jag då alltså hemma hos mamma och pappa i Mora. Svärmor Åsa kom och hämtade oss på tåget tillsammans med Birk (hunden). Han hade blivit lite tjock, Åsa förklarade att han lever goda livet nu som pensionär. Sen skjutsade hon hem mig till mina päron, det är alltid lika härligt att komma hem och mötas i dörren av två helt överlyckliga vovvar, Billy och Bolo :)
Mammsen hade gjort toast med marinerad mozzarella till kvällssnack. Hur mumsigt som helst!
Världens bästa syskon, Madde och Micke!
Nu har vi precis ätit frukost och pappa har åkt till jobbet. En extra bra grej med att vara här är att alla är lika morgonpigga som mig. Det är redan full fart här och snart ska vi gå ut på morgonprommis med hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0