Genusforskning

Många killar jag känner säger sig inte kunna avgöra hurvida andra killar är snygga eller inte, Jörgen är en av dessa. Jag har alltid trott att det är ren bullshit, jag känner inte en enda tjej som inte skulle kunna avgöra om en annan tjej ser bra ut..

Men idag satt jag och J och kollade på ett avsnitt av "Just shoot me", avsnittet handlar om att Finch är tillsammans med en supermodell och är väldigt svartsjuk, (av i mina ögon uppenbara skäl). Helt plötsligt frågar Jörgen
"Är han en kille som tjejer tycker är snygg?"
Jag: Exakt vem menar du? (det var två i bild, Finch och Elliot).
J: Finch.
Jag: Skämtar du med mig?
J: Nej.. vadå? ser han inte bra ut eller?
Jag: Han är fruktansvärt oattraktiv..
J: Varför?!
Jag: Det ser du väl.. han är liten, späd och allmänt omanlig
J: Jaha, ok.. det var kanske därför jag trodde det, för att han är som en tjej liksom..

Jörgen har härmed bevisat det, vissa män kan inte avgöra om andra män är attraktiva. Vilket framsteg i genusforskningen...



Kommentarer
Postat av: Malin

hahah eh jo han är ju lite av en sexsymbol för oss tjejer!

2010-03-27 @ 17:39:37
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Camilla

hehe yes, släng dig i väggen Zlatan ;)

2010-03-27 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0