Ikväll bjuder J på ljusterapi

Jörgen har aldrig tråkigt, den saken är klar. Det är som att hans hjärna arbetar på en annan frekvens en på oss vanliga döda, ibland blir jag så nyfiken att jag måste knacka honom i pannan och fråga vad som försiggår där inne?! Hans nygamla projekt är att leka med en ficklampa och ta bilder med lång slutartid, det blir en slags ljusbilder då. Tidigare har han bara haft 36 sekunder på sig att göra varje bild, eftersom kameran inte klarade mer. Men går trillade det ner en ny mackapär i brevlådan som gör att han kan ta hur långa bilder som helst, fiffigt J.

Som sagt, han är gränslöst kreativ. Jag hoppas att alla våra barn ärver den egenskapen, det är verkligen en gåva. Fast tänk er den kreativiteten, mitt dagdrömmande och kanske (min) mammas vilda fantasi i en och samma människa.. hejsan svejsan, den ungen blir inte lätt att tämja. Jäklars ja, det blir spännande.



Eftersom J rör sig hela tiden blir han osynlig på bilderna




Kommentarer
Postat av: Åsa

Skitsnyggt!

Klart det blir något extra av era ungar, ni är ju underbara båda två! :)

2010-03-06 @ 22:31:13
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Camilla

Tack, det tror jag med ;)

2010-03-07 @ 13:07:14
Postat av: Maja Baja

fy fanken vad coolt! Undra om min nya digitalkamera kan göra så?! nje,det är nog bara önsketänkande!

Och ang era blivande barn får jag hålla med förgående talare :) helt underbara ungar!

2010-03-10 @ 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0