Klipptid bokad

Jag har inte varit hos frisören sen i höstas så det är verkligen på tiden. Salongen jag ska till ligger i Solna, jag började gå dit när jag bodde där. Anledningen till att jag fortfarande går dit är att dom ger världens bästa hårbottenmassage under hårtvättningen, it's like heaven! Jag har övervägt att bara gå dit och tvätta håret ibland, men nu blir det både färgning och klippning också :)

Att färga utväxten själv hemma fungerar fint, men mellan varven behövs det lite mer en så för att hålla håret fräscht. Mitt hår växer dessutom väldigt snabbt och det har sina fördelar och nackdelar. Fördelen är att jag kan göra i princip vad som helst med det utan att det blir speciellt slitet, nackdelen är att jag får färga hela tiden. Och har jag inte klippt mig på ett tag får jag alltid någon slags "lilla huset på prärien frilla", vilket jag verkligen hatar. Det är just det som hänt nu.

Bye bye håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0