Läskigt..

Hittade precis en länk till en youtubevideo med Mange Schmidt på bloggen. Fattade ingenting, vem har lagt dit den? har någon kapat MIN blogg? Jag vill inte under några omständigheter bli förknippad med Mange Schmidt :P.. Sen märkte jag att det bara var reklam, men konstig reklam ändå.

Kom precis hem från en väldigt intensiv dag på jobbet, tiden bara flyger iväg när man har massor att göra. Möten som avlöser varandra och rapporter som ska lämnas in. Puh.. som tur är hann vi klart med allt som skulle vara färdigt idag. Nu kan jag vara ledig i lugn och ro imorgon och veta att inget större hänger över mig. Synd bara att J blir tvungen att jobba imorgon, han skulle också vara ledig egentligen men hade en massa att få undan innan sin semester. Han kände sig dessutom lite krasslig så nu ligger han i badet och gonar sig :), jag ska sätta igång med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0