Ledig dag

Bestämde redan igår när jag gick och lade mig att jag skulle ta en stärkande sovmorgon. Jag behöver verkligen plugga hela dagen så det är viktigt att jag är pigg, annars somnar jag bara :). Har precis ätit en stärkande frukost och ska snart sätta fart.



Jörgen var på after work igår med Stina, Micke och Andreas och firade St Patricks day. Han ringde runt lunch igår och frågade om jag ville följa med.. min hjärna började såklart arbeta på högvarv inför detta spontana förslag "Men.. hur gör vi med middagen? då måste jag ju frysa köttfärsen... jag har tvätt tid, du har inte diskat.. Jag måste plugga.. PANIK.. OAAA". Så jag avböjde.
Han kom hem runt kl 00.30 och ställde sig och diskade, vågade väl inte annat, haha :P. Nu har han precis satt i sig denna näringsrika, korrekt sammansatta frukost..




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker du är fantastisk Camilla! Du har så mycket självinsikt och självdistans att man omöjligt kan tro att du är så ung som du är. Kram! <3

2010-03-18 @ 12:14:46
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0