Snart bjär ä åv a Mooooora

Hoppas det blev någorlunda rätt där i rubriken, vill ju inte vanhedra dalmålet.

Förmiddagen på jobbet bara sprang iväg, jag hade ovanligt mycket att stå i. Älskar sådana dagar :). Nu har jag packat det sista, diskat och vattnat blommorna, ska snart ringa J och höra vilket tåg han tar så hoppar jag på det i Sumpan.

Innan vi visste att vi skulle åka idag bestämde jag med Anki (kusin) att vi skulle ses ikväll. Hon bor i Mora men kommer att vara i sthlm över helgen, så det var lite oturligt eftersom jag inte åker till Mora så ofta. Men det löste sig ändå, Anki kommer till centralen 16.20 och vårt tåg går 17.45, så vi hinner äta på Olearys tillsammans :). Jag måste plugga på tåget dock så det blir ingen bira för mig. Jag hoppas att J inte blir allt för glad och pratsjuk, jag behöver verkligen få massor gjort eftersom jag inte öppnat boken sedan första uppgiften.

Och såhär ser det ut för er som inte varit där.. jag får lite av en klaustrofobisk känsla när jag kollar på den måste jag erkänna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0