Tiden flyger iväg

Redan Söndag, tiden går fort när man har roligt. Igår vad jag, Madde och mamma hos svärmor och kollade på melodifestivalen. Kanontrevligt var det, vi tog med oss cupcakes så Jörgen var extra glad :). Trist nog glömde jag att ta med kameran så det blev inga kort tagna.

Alla var i alla fall nöjda med att Anna vann, fast det hade gått lika bra med Salem. Jag tror att Salem hade lyckats lite bättre i eurovision. Såg ni förresten när Christine intervjuade nissarna som skrev Annas låt? Dom måste ha något slags socialt handikapp. För det första såg dom inte alls glada ut över att ha vunnit, sen när Christine frågade hur dom trodde att det skulle gå i eurovision svarade den ena "hur ska jag kunna veta det?" ... vilken muntergök.
Grattis Anna!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bobby Ljungren, bor granne med min mor och far, han är faktiskt trevlig, blev dåligt framställd på tv håller med dig :)! // Ida

2010-03-15 @ 23:04:33
Postat av: Camilla

Är det sant? ja du ser, vilken tur att du bringade lite klarhet i detta..tack Ida :)

2010-03-16 @ 07:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0