God morgon fredag

Jag har haft en helt underbar start på dagen. Vaknade upp bredvid min älskling i en renbäddad säng, tittar ut och ser att det inte är ett moln på himlen. Stack ut på en välbehövlig joggingrunda och det var alldeles perfekt springväder, varmt och soligt med lite svala vindar. Nu blir det duschen och sen frukost.

Jag har förbjudit J att gå till jobbet idag, han har hostat sen han kom hem från Thailand för 4 veckor sedan och känt sig matt i kroppen. Igår var han ledig och låg bara och sov i soffan hela dagen. Jag ringde till vårdguiden igår och frågade, dom sa att han borde åka in till akuten.. det tyckte Jörgen var lite väl drastiskt :p, han ska ringa vårdcentralen idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0