Måste bara berätta

Idag när jag var i stan och skulle lämna in deklarationen så hände det något märkligt. Jag stod på T centralen och kände i ögonvrån att någon tittar på mig. Tänkte att det bara var en slemboll, så jag tittade inte upp först. Kunde dock inte hålla mig och när vi väl fick ögonkontakt ser jag att det är Marcus Birro?! Han fortsatte kolla på mig som att han kände igen mig, men inte tillräckligt för att vågade hälsa.

När jag väl kom till jobbet berättade jag för Malin och Samira vad som hänt. Deras teori är att han såg mig och tänkte "hmm, är det inte hon som skriver den där bloggen?" Hahahaha, vad lustigt det hade varit om en av mina 20-40 trogna läsare var Marcus Birro...



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja du Camilla, han tänkte nog, där står ju hon med blygdläppsinflammationen.

2010-05-04 @ 10:15:54
Postat av: Maja Baja

det skulle inte förvåna mig om han läser din blogg, för den är helt underbar :)

2010-05-24 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0