Update

Det blev en sen eftermiddagsrast idag. Vill dock börja med att berätta att jag fortfarande inte vet något om det nygamla jobbet, det blev uppskjutet till imorgon. Vansinnigt jobbigt att bara gå och vänta.

 

När jag jobbar kväll och helg är det aldrig några problem, jag får alltid de lugna passen. De senaste två veckorna har det dock varit ovanligt mycket strul. Det kanske beror på min underliggande sinnesstämning? Jag brukar alltid vara väldigt positiv och cool i alla lägen, men nu när allt varit lite pressat kanske det speglar av sig.. Lagen om attraktion? Tycker ändå att jag är ganska positiv trots allt så det förvånar mig om det är så, men det kan ju vara undermedvetet som sagt.

 

Det har i alla fall varit en händelserik dag här. Varje gång vi ska släppa nya kampanjer ordnas ett litet ”jippo” nere i receptionen, det delas ut goodiebags och vi se alla nya reklamfilmer som ska visas framöver. Idag delades det ut lite vinster och sen kom en glassbil och stannade utanför. Så som avslutning på hälsomånaden blev det både glass och godis.

 

Festligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0