Jodå, det blev lite shopping trots allt

Efter några timmars slit i affärer på stan kan jag stolt meddela att jag investerat i en Hello Kitty.. och inte vilken Kitty som helst, avtagbar luva har hon.



Hur kommer då detta sig? Jag skulle ju uppdatera vårgarderoben..
Som tur var mötte J upp mig inne i stan, han tycker det är kul.. det gör inte jag. Han är definitivt en humörhöjare när tålamodet tryter. Jag kollade i massor av affärer, J konstaterade att när jag säger kollar menar jag känner. Jag går effektivt runt bland hyllorna och känner 1 femtedels sekund på vart 20é plagg. En metod som uppenbarligen inte fungerar.

Tillslut hittade jag dock en topp och en kjol på HM. När vi står i kassan och väntar ser vi lilla Kitty, helt ensam i en av strumplådorna. Vi klämmer lite och inser att hon är mjukare en sammet, när vi dessutom märker att luvan gick att ta av var saken klar, Kitty fick följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0