Ett livstecken

Känner att det är dags att lämna ett litet spår efter mig. Jag har inte mått något vidare den senaste tiden och därför känt mig helt oinspirerad att blogga. Har varit hos läkaren på vårdcentralen, och ska till sjukhuset på måndag för vidare utredning.

Det känns konstigt när jag tittar på bloggen, lite som att tiden stått stilla. Det känns i och för sig som att den har det. För att kunna vara "vardagslycklig/eller olycklig" krävs det ju en vardag, och jag har inte haft det på ett par veckor. Så nu får jag nöja mig med att "leva i nuet och vara tacksam för det jag har":P.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas allt är bra med dig.

Saknar dina blogg inlägg

kram <3

2010-12-09 @ 16:19:48
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0