Mer träning

Jag, H och E har tränat 3 gånger den här veckan. Duktigt va?. Vi har kört korta, men intensiva pass och jag har en sån sjuk träningsvärk. Jag har alltid haft problem att göra situps på pilatesboll, men nu har jag äntligen fått in rätt teknik. Varenda millimeter av magen gör skitont, från midjan, nedåt och ut i kärlekshandtagen. Varje gång jag skrattar gör det jätteont. Kan dock konstatera att jag skrattar ganska mycket utan att tänka på det, och det är ju bra :)

Jag är glad att vi börjat träna på lunchen, fattar inte att jag inte tänkt på det innan. Det är ju så tidseffektivt och man blir verkligen pigg. Helt rätt för mig. Äntligen har jag hittat ett träningsalternativ som fungerar på vintern. Och gratis dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0