Middag med F

Det var kul att få besök av Fredrik, han är verkligen en jättehärlig person :). Han berättade att det hade blivit lite mycket Mc Donalds den senaste tiden, så jag gjorde lite korvgryta med rotfrukter till oss.

F älskar mat ungefär lika mycket som jag gör, och jag har aldrig hört honom säga att han inte tycker om något. Vi pratade om det nu, och då berättade han att han övertalat sin mamma (min faster) att dom skulle äta surströmming. Det hade han inte gillat, men det var tydligen det enda ;).

Det känns som sagt skönt att äntligen ha lite familj i stan, och F bor faktiskt väldigt nära mitt jobb!



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mums med korv och rotfrukter.

2010-11-02 @ 08:52:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Ivana

Åh den där grytan såg riktigt god ut!

2010-11-02 @ 12:02:22
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0