Middag och godis

Det fick bli lite halvfabrikat till middag idag, ibland måste man få fuska lite. Indisk vindaloosås på burk med kycklingfilé och couscous. Väldigt gott faktiskt, och snabbt :)



J är en riktig sockerråtta. Varje gång jag varit till affären frågar han "köpte du något gott?", varje gång, fast han nästan alltid får ett nej. Och nästan varje gång han går till affären får något gott följa med hem.

Idag efter maten såg han på mig med silkeslen blick och frågade, "blir det någon efterrätt?. "NEJ, man kan inte äta snask varje dag", svarade jag. Då knatade han fram till datorbordet och drog fram en stor marabou chokladkaka och sa, "jag förstod att du skulle säga så, så jag förberedde lite i morse innan jobbet". Den fyndiga lilla djävulen..

Ok älskling, 1-0 till dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0