Nej tack

Så fort jag klev innanför dörren förstod jag att J inte mådde bra, det krävdes bara ett "hej". Han har inte rest sig ur soffan en enda gång och till och med sovit en stund. Först trodde han att han bara var trött, men nu säger han att han mår dåligt. Det värsta är att jag också känner mig lite risig, ont i pannan och lite illamående. Hoppas verkligen vi inte blir sjuka =/.

Vi behöver nog bara vila med en film. Den nya Robin Hood ska vi se. Jag har dock lite svårt att se Russell Crowe som Robin Hood. I min värld är Robin Hood en purung rebell, Russel är 45 år. Filmen utspelar sig mellan 1189-1194. På den tiden var det ett under om man passerade 30. Tabbe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0