Pretty boy Petter

Har ni läst kommentarerna på inlägget Oh no? Här välkomnar man sina gäster med öppna armar. Och det första Petter gör är att "snygga sig" och försöka ta all uppmärksamhet från mig.. på min egen blogg?!?! ;). Skämt åt sido, vi höll på att dö av skratt när vi såg det, haha :).

Jag sitter och väntar på att killarna ska komma hem så vi kan gå och äta. Dom har varit ute på tur hela dagen medan jag varit på jobbet. Jag är dödligt hungrig så jag koppas dom trillar in snart, vi bestämde att det får bli pizza :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag rekommenderar starkt Blocket! Där har jag funnit de flesta av mina möbelfynd. Skrivbordet fick jag för 500 istället för 200 p.g.a. att jag kunde hämta det samma dag :-).

2010-11-06 @ 12:11:36
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0