Tränat

Idag fick jag och min kollega H äntligen tummen ur och gick ner till gymmet på lunchen. Vi pratade om det hela förra veckan men kom aldrig till skott. Det känns riktigt bra nu när det är klart. Jag känner mig inte ens vrålhungrig som jag brukar göra den här tiden, har dock köpt en macka och en frukt. Får gå ner och handla något mer om jag blir hungrig senare.

Vårt mål är att göra det tre gånger i veckan. Det är ju perfekt att träna på lunchen, då går det inte åt någon tid före och efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för din fina kommentar! :)



Håller med om att träna på lunchen är ju verkligen optimalt. Hoppas ni kommer igång som ni tänkt. Jag lägger träningen lite grann på hyllan ett tag nu. Iaf till april eller så. ;)

2010-11-08 @ 17:10:48
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0