God morgon

jag älskar att vakna upp tidigt en helgmorgon och känna mig pigg och utvilad. Tråkigt att J måste jobba bara :(. Men snart börjar jag också jobba lite helg igen, då blir vi mer i fas. Jag har mycket jag vill göra idag så det är bra att jag kom upp tidigt. Som jag skrev här om dagen vill jag rensa ur skafferiet. Sen måste övriga köket städas också pga byggdammet. Sen vill jag faktiskt baka något gott också!

Apropå ingenting så upptäckte jag en särskrivning när jag ögnade igenom bloggen nyss, ytterst pinsamt. Det måste vara en läxa till mig att jag ska sluta fnysa och sucka när andra särskriver. På mässan igår var vi på en föreläsning som handlade mycket om tankens kraft. Hon som berättade sa bland annat att när jobbiga saker händer är det ofta att man behöver lära sig en läxa. Och så fort man förstår det har man redan fått läxan, och då behöver man inte vara med om det igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0