Hemma

Tillbaka från Kropp&Själ mässan. Det var i stort sett vad jag väntat mig, mycket intryck och väldigt rörigt. Men jag fick i alla fall det jag var ute efter, inspiration att börja söka lite igen :).

Jag tycker att det är skönt att vara bland människor som tycker att andlighet är lika viktigt och självklart som jag gör. Det ger mig verkligen ro i själen och påminner mig om att det inte bara är den fysiska kroppen man måste se till att ta hand om.

Jag blev så inspirerad att jag lade mig och mediterade direkt jag kom hem ;). Ska försöka göra det lite oftare så det blir lika lätt som det var förut. Men det är svårt när man lever ett 9-5 liv och alltid känner sig mer eller mindre stressad. Det gäller att stanna upp då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0