Invigning

Idag när jag satt på jobbet fick jag ett mms från J. Bilden föreställde en rinnande vattenkran, gissa om jag blev glad? :). Sen åkte J också till jobbet vilket gjorde att vi inte kunde följa utvecklingen där hemma. Men jag hade stora förhoppningar att allt skulle vara klart tills jag kom hem.

Blev lite besviken när jag kom hem och såg att den enda skillnaden mot när jag åkte var att blandaren i köket var på plats, inget annat hade hänt. Men men, nu har vi ju vatten i alla fall. Dessutom hade älskade J städat övriga lägenheten, så nu ser det faktiskt ut som det brukar. Hela lägenheten har varit en enda stor röra under dom här veckorna, det har varit omöjligt att hålla ordning.

Jag bestämde mig för att inviga både toaletten och duschen, trots att det fortfarande ser ut som en byggarbetsplats. Jag blundade och låtsades att allt var klart, himmelskt ;). Sen har jag firat med att äta en romantisk middag i mitt eget sällskap. Varm mat, på en riktig tallrik, med kniv och gaffel. Det var näst sista lasagnebiten som fick slinka ner, det var jättegott. Jag gjorde ju ett helt lass lasagne innan hela cirkusen drog igång, det var vettigt gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0