Le Love

Har ni varit inne och läst bloggen Le Love? Är det bara jag som inte fattar hur den kan vara så poppis? Jag menar inte att såga den, kärlek är ju alltid bra och fint. Jag fattar bara inte hur den kan vara SÅ populär. Jag har verkligen gett den flera chanser, varje gång inläggen dyker upp under fliken populärt på bloglovin läser jag. Oftast tröttnar jag efter att ha läst halva inlägget, kikar på bilden och går sedan vidare till något mer intressant.

Varför är det så pupulär? Om jag lägger upp en kärleksfull bild och skriver en flumdikt, tror ni jag hamnar på bloggtoppen då?

Vi kör..



Jag älskar dig mest av allt - Du är det bästa som hänt mig - Utan dig hade jag aldrig blivit den jag är - Vi passar som handen i handsken - Utan dig är jag som kladd utan kaka -  Du är för mig, vad frolic är för en hund - Vi tillsammans är som Zlatan med en fotboll - Säger jag navel, säger du ludd - Vi kompletterar varandra som socker och salt (du är socker) - Hade vi inte varit två, då skulle ingenting gå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0