Mässan

Måste säga att mässan var väldigt givande och inspirerande. Vi var på flera seminarium och sprang runt mellan olika montrar och plockade på oss broschyrer.

Jag känner mer och mer hur tilltalande det skulle vara att sköta sig själv och vara sin egen. Stoltheten i att bygga upp något själv och få chansen att göra något jag verkligen tycker om är lockande. Alla föreläsare vi lyssnade på sa att det var det bästa beslut dom tagit, och skulle inte byta ut det livet mot något. Nu har ju dom lyckats, och då är det såklart lätt att säga så. M måste bara våga ta steget, eller kliva ur "komfort-zonen" som någon sa ;)

Nu har jag inte tid att skriva mer. Vi ska åka till Tessan, Mange och Oliver i Vallentuna :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter inspirerande!



Ja det måste vara något sådant. Jag har ekonomi att kunna skaffa barn men är inte mogen för det. Här är det SUPERVANLIGT med mammor i tonåren. Jag blir lite chockad :-). Men det måste väl ha med det att göra -att man KAN skaffa barn på alla sätt och vis.

2010-10-21 @ 18:05:56
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0