Oh thank heaven!

Från att jag var uppe med tuppen igår blev det en riktig sovmorgon idag. J ringde och väckte mig 10.30 och jag blev helt chockad när han sa vad klockan var. Men nu känner jag mig ordentligt utsövt, är full av energi och hopp om livet, haha :)

Jag slank ner till 7-eleven och fixade lite frukost, kaffe och croissant. Jag är ju en riktig kaffe-junkie, fast jag är duktig och begränsar mig till 1-2 koppar per dag för att det inte ska gå över styr. Men min morgonkopp måste jag bara ha, annars blir det ingen bra start på dagen.

Vår kaffebryggare behöver en rejäl sanering. Jag var dum nog att lämna den framme på diskbänken innan stambytet, jag fattade ju inte hur dammigt det skulle bli överallt. Jag lade en plastpåse över den efter första dagen, men då var det ju redan för sent. Och nu vill jag inte göra rent den innan allt är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0