Redan Söndag?

Tiden springer verkligen iväg när man har roligt. Det blev en jättelyckad kväll igår. Vi lagade en god middag, drack lite vin och snackade. Sen gick vi faktiskt på "Freeride show", jag var väldigt skeptisk till en början men bestämde mig för att ge det en chans. Dom hade ställt upp två ramper på varsin sida om älven och hoppade över med cross, riktigt kul att titta på faktiskt. Jag blev glatt överraskad, plus att hela Falun var där och tittade så bara det var kul :) Sen gick vi ut på krogen och dansade, jag sätt inte ner på hela kvällen. Man fick köa 30 min till baren, men det var nog lika bra, det blev bara en runda! Nu ligger vi i soffan och har precis tryckt i oss varsin pizza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0