Underbara tisdag är tillbaka

Jag har ju länge haft mina "underbara tisdagar" som jag valt att kalla dom. Min favoritdag på hela veckan, bara för att den alltid är sig lik. Eftersom vi båda jobbat varannan helg så är det ju aldrig så att fredagar och lördagar automatiskt klingar helgmys i våra öron.

Men tisdagar för mig står för mys med stort M, för då ser vi på Desperate Houswives och äter något gott. Idag har ju Houswives OCH Cougar town premiär, så idag känns det extra bra :). Jag tänker inte ens låta situationen i lägenheten förstöra mitt goda humör, fast det hade ju varit trevligare med ett fungerande badrum, kök och kylskåp. Något matlagning blir det ju inte, men istället har jag köpt hemköps färdiga pannkakor som vi kan mumsa på. Så det blir nog bra :)

Nu ska jag försöka städa lite här och ladda upp inför kvällen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0