Koma

Sitter och har lunch på jobbet och är dödligt trött. Kan inte minnas när jag var så trött sist. Jag tror att det beror på att vi flyttat runt så mycket den senaste tiden. Det är väldigt bekvämt att bo borta under stambytet, men man tappar lätt alla rutiner. Och jag älskar ju mina rutiner :).  Det positiva är att vi får spendera mycket tid med våra underbara vänner. Tack M, S och J för att vi får bo hos er, det är guld värt!

Det får helt enkelt bli lite som det blir ett tag nu. Inatt ska vi sova hemma och jag har lovat mig själv att lägga mig senast kl 22. Sen ska jag sova så länge det går och äta frukost på jobbet. Jag känner att jag behöver ladda upp ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0