Nu börjar det dra ihop sig.

Jag sitter på rast och tänker på att jag snart ska få åka på semester :) Såhär ser planen ut..

Jag slutar vid 16-tiden. Då åker jag raka vägen hem för att hämta packningen och fixa det sista innan avfärden, och kanske dricka en shake. Åsa sitter just nu i bilen och kör från Mora till Barkarby för att plocka upp Jörgen när han slutar jobbet. Sen åker dom också hem till lägenheten och sluter upp med mig.

När allt är fixat styr vi skutan mot Skavsta flygplats. Förhoppningsvis kommer vi dit i tid så vi kan äta något och dricka den traditionsenliga, skitdyra, ölen ;). Kanske har vi till och med lite tid över att spendera i taxfree'n. Sen är det dags att boarda planet, förhoppningsvis har vi kommit ihåg våra pass och biljetter. Har vi tur får vi sitta bredvid varandra, man vet ju aldrig när man flyger med Ryan.

Jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0