och nu, stockholm

Nu är vi hemma i sthlm. I sverige har vi varit sedan igår, bestämde oss för att åka med svärmor till mora. Vi hade inget annat för oss och hon var glad för sällskapet. Det är ju alltid lika trevligt att träffa familjen också. Mamma och madde åker på en två veckors till Rhodos om 1 vecka med mormor och morfar. Så då hann jag träffa dom innan. Jag hade gärna följt med också för den delen, men det är inte läge alls, tyvärr. Eller åtminstone stannat i mora 2 veckor tills stambytet är över, men det är inte läge för det heller. Nu sitter vi i alla fall på t-banan och är snart hemma. Ska bli skönt att krypa ner i sängen. Imorgon blir det bildvisning från Edinburgh :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag vill se Jorges säckpipa! Inte höra kanske men gärna se:-)



Välkomna hem mina vänner! Ni vet att ni är välkomna till the Rocks när ni vill!



Kramis

2010-09-27 @ 20:47:48
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0