Övernattning hos M

Igår när jag satt på jobbet och precis skulle till att dra mig hemåt ringde M, hon satt hemma själv och hade tråkigt. Fast hon inte ville säga det rätt ut hörde jag att hon ville att vi skulle komma och bo över ;). Vi hade egentligen tänkt sova hemma. Det är ju många nätter kvar innan stambytet är över, så det kan ju vara bra att vara sparsam med "snyltkorten". Men när M nu verkligen ville ha sällskap var det ju en win-win :).

Jag och M har ägnat förmiddagen åt att gå i Vällingby Centrum. Jag ska nog åka dit varje gång jag ska shoppa i fortsättningen, det är ett fulländat centrum i mina ögon. För det första är butikerna stora och välorganiserade. Man ser verkligen alla plagg och slipper trängas och bli tacklad av hetsiga fashionistor. För det andra är det inte speciellt mycket folk där överhuvudtaget. Jag gillar Vällingby över lag, skulle utan tvekan kunna bo där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0