På plats hemma hos päronen

Nu säger jag alltid hemma och hemma. I början var det "jag ska åka hem till Mora" och "jag ska åka tillbaka till Stockholm". Fast lägenheten hemma i Stockholm är ju det som känns mest som "mitt" hem nu, det är där jag bor och har min trygghet med J.

Morgonen har varit precis som den brukar vara när jag är här. Jag sover tills jag vaknar, går upp och äter frukost och sen ut med hundarna vid 10. Idag åkte vi till skogen och gick en långpromenad. Det var precis lagom kallt och lätt i luften. Man vaknar verkligen till.

Nu ska jag tvätta all tvätt jag har med mig. Sen ska vi faktiskt åka till min kusin Anki och fika. Hon och sambon Anders har flyttat till en ny lägenhet!

Yes, då har ni fått dagens agenda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0