Pust och puts

Med tanke på att jag var helt färdig redan vid lunch är jag faktiskt ganska förvånad att jag inte redan somnat. Det beror väl kanske på att jag inte tillåtit mig själv pusta ut än. Jag väntar på att J ska komma hem så vi kan fixa ihop något att äta, jag är för trött för att kunna tänka själv ;).

Tänkte i alla fall bjuda på en update om renoveringen, det är skönt att se att det går framåt. Nu har dom spacklat och putsat väggarna.



Innan den här veckan är slut ska jag se till att få lite ordning i oredan, både i hemmet och på jobbet. Kaos är ingenting för mig. Jag lever verkligen för dagen på alla plan nu och det tar på krafterna, även om det är väldigt spännande också. Jag känner på mig att något STORT lurar runt hörnet, tiden får utvisa om magkänslan har rätt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0