Shoppingrunda

Det var väldigt skönt att komma ut efter flera dagars isolering, det var perfekt väder för att promenera också. Jag hittade lite smått och gott. Det blev bland annat strumpor och underkläder till både mig och J. Dom har stängt av tvättstugan i och med stambytet och det börjar sina i garderoben :p. Tack och lov har våra kära vänner Micke och Stina lovat att vi ska få komma och tvätta där, dom bor bara en bit bort så det är perfekt.

Det blev även en tunika från Gina, ett nagellack från HM och ett puder från Bodyshop. Alltid lika kul att handla på Bodyoshop. Snygg butik och hjälpsam personal. Tejen som hjälpte mig frågade om jag kom från frissan, hon tyckte jag var så fin i håret. Sen råkade hon i och för sig säga att jag hade en "grå" hudton. Men fjäsket övervägde och jag kom därifrån med ett nytt puder, plus en massa gratisprover.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0