Stackars försummade lilla bloggen

Men det är faktiskt inte så lätt att få till det när man är konstant på språng. Dessutom försvann det inlagda bloggnumret när jag bytte mobil, så det har inte blivit något mobilbloggande heller.

Jag är för övrigt helt lyrisk över min nya mobil. Jag visste att den var grym redan innan och hade HÖGA förväntningar, men den uppfyller alla med råge. Jag måste bara lära mig den ordentligt. Jag har märkt att man måste ha knapplåset igång när man pratar. Nyss när jag och mamma pratade lyckades jag parkera henne och ringa upp en tredje person av misstag :P. Och jag lyckas hela tiden ringa en av mina kollegor av misstag när jag knappar runt, jag testringde honom igår och sen dess har han legat högst upp eftersom jag råkar ringa honom hela tiden :p.

Lite pinsamt att vara så off när jag trots allt jobbar för en mobiloperatör. Men det är ju trots allt min första HTC :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0