Svenssonlivet

Till skillnad från igår har jag haft en riktigt bra dag. Jag har varit pigg som en lärka och det har gått bra på jobbet. Idag är det istället J som tagit över stafettpinnen och är helt slut. Långa dagar på jobbet och kaotiskt hemma, det är nog inte konstigt att man blir lite trött mellan varven.

Jag gjorde ett inlägg här i bloggen kl 07.15 imorse, precis innan jag gick till jobbet. När jag kom hem var klockan 17.15, exakt 10 timmar senare. Även om man bara jobbar 40 timmar i veckan, är man ju faktiskt borta 50 timmar från hemmet. Så är det att vara svensson ;). Fast jag hade inte klarat att inte jobba, det hade blivit alldeles för trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0