VET NI, VET NI, VET NI...

Imorgon åker vi till EDINBURGH. Gud vad jag längtar. Det ska bli så skönt att komma iväg några dagar. Vi har packat och donat här under kvällen, vi ska bara ta varsin ryggsäck med oss så det gäller att packa smart.

Jag och Åsa (svärmor) har försökt snacka ihop oss så vi inte packar dubbelt, det är ju lite onödigt. Jag känner att jag har lite för lite plats, men jag får försöka pressa. Än så länge har jag fått ner allt utom sminkväskan, och den kan jag lätt offra om det inte vill sig. Det är väldigt mycket värt att slippa stå och vänta på väskorna när man kommer fram. Speciellt nu när vi kommer komma mitt i natten. Nu kan vi bara gå ut, ta en taxi och bränna iväg till hotellet :).

Nu måste jag gå och lägga mig. Jag vill ha en bra start på semestern och inte börja med att vara helt slut, det blir man så lätt ändå.

Just det, jag fick en present idag också. J kom hem med en chiliplanta till mig, fina älskling :). Hoppas att den klarar sig medan vi är borta bara!




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så roligt! Ni är verkligen värda att få komma bort o bo på hotell, som ni kämpat med det här stambytet! Jag är jätteavis faktiskt. På resan alltså..inte stambytet;-)

2010-09-21 @ 23:02:27
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0