Äntligen klar med bilderna

Här sitter jag och redigerar bilderna från Thailandsresan , en underbar valborgsmorgon som denna. Jag vaknade upp på ett strålande humör och kände att jag ville ta tag i något. Det är fortfarande många bilder att lägga upp så det får bli flera inlägg. Jag har haft svårt att sollra :)

Det har varit otroligt fullt upp den här veckan. Ni vet hur rörigt det brukar vara när man kommer hem från en semester.. och till det har vi kämpat med att få klart deklarationerna, det blir komplicerat eftersom vi bor i en oäkta bostadsrättsförening. Sen har vi ju fått bilen nu, och vår bankman har varit bortrest, så vi höll inte på att få pengarna i tid så vi kunde betala den. Jörgen har dessutom jobbat dygnet runt sedan vi kom hem, så det har varit busy :)

Nu är det i alla fall äntligen helg och dags att pusta ut. I alla fall för mig, J jobbar hela helgen. Men vi har haft en riktig mysmorgon. Gick upp tidigt, öppnade upp balkongdörren och åt frukost till fågelkvitter :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0