Bilderna

Jag har suttit och gått igenom semesterbilderna från Thailand, nästan 600st. Har i omgångar valt ut favoriter och är nu nere på 100 st. Vilka jag ska lägga upp här är fortfarande oklart, men nu är jag en bit på vägen. Här kommer i alla fall ett litet smakprov..



Det känns faktiskt inte alls så farligt att semestern är över. Idag efter jobbet har jag och J haft myskväll hemma i soffan och ätit tacos. Kanongott efter flera veckor med thaimat. Det kändes så skönt att stå i vårat nya kök och laga mat. När vi kom hem hade vi nästan glömt bort att vi renoverat, så det blev som en överraskning ;). Nu ska vi bara se till att få luckorna lackade.

Kommentarer
Postat av: Kim

Ni är ju knasiga!

Jag går runt hela dagarna och försöker komma på sett att få in kulor så jag kan åka tillbaka! Haha.

Var iväg med min kusin o hennes pojkvän igår och käkade thaimat i bromma också! :)

2011-04-27 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0