Chill i Hua Hin

Fan vad bra vi har det här alltså. Vi myser och bara tar allt som det kommer, egentligen har vi inte gjort så mycket mer än att se oss omkring och ätit mat. När man går omkring känns det lite som att se en film, och det är svårt att lära sig hitta. Affärerna täcks över med tyg när dom stänger. Så allt ser olika ut beroende på vilken tid man är ute.

Poolhäng tidigare idag. Kim var taskig och skvätte vatten på mig :p


Lunchen..



Ni glömmer väl inte bort att kolla in Kims blogg Superhunk? :). Har märkt att vi skriver om olika saker, fast vi gör allt ihop. Ganska kul faktiskt!

Nu ska vi ta en liten tupplur, sen göra oss klara för att gå ut på middag. Ikväll blir det nattmarknad. Vi var där igår också, väldigt bra kvällssysselsättning. Jag ska köpa mig en t-shirt eller två. Har nästan bara med mig linnen och brände axlarna lite första dagen när vi var ute och åkte moppe. Det gäller att vara försiktig.



Kommentarer
Postat av: åsa f

Å vad ni ser ut att ha det bra, skönt höra att vädret är bra. Kör försiktigt nu ;) Puss och kram på er alla.

2011-04-05 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0