Vidare mot Pattaya

Nu har vi spenderat snart en vecka i lugna hua hin. Och ni som varit inne hos superhunken har kanske läst att vi inte gjort så överdrivet mycket. Passar mig bättre än det passar honom, Jörgen är någonstans i mitten ;). På dagarna har vi badat eller bara slappat, och på kvällarna har vi gått på alla marknader och shoppat. Thaistorlekar är inte som våra hemma har vi bittert fått erfara. Jag hittade två par supergulliga pjamasshorts där rumpan inte fick plats, jag har ju snarare latinorumpa än thairumpa. lövet köpte några tröjor som inte passde, och några som gjorde det. Jörgen har köpt kepsar. Nu säger Jörgen att vi ska göra oss klara så vi inte missar båten till Pattaya. Han har blivit som en pappa för mig och lövet här, ansvarar för både navigation, ekonomi och övrig planering. Lövet hjälper till öite, jag bara hakar på :). Vet inte om vi kommer ha internet medan vi är i pattis så det var därför jag ville passa på att skriva lite nu. Bloggar från mobilen så ni får ha överseende med ev slarvfel :). Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0