Bästa nyheterna

Vi får åka hem. Eller ja, läkaren sa att jag skulle vara uppe och gå lite nu under förmiddagen. Och om ingenting händer får vi åka hem i eftermiddag :). Jag kommer få fortsätta med en av medicinerna i några veckor, så att livmodertappen håller sig där den är. Men läkaren sa att jag absolut inte behöver vara sängliggande, så länge jag inte har några sammandragningar kan jag till och med ta kortare promenader. Får jag SD ska jag däremot lägga mig och vila direkt, och såklart höra av mig till förlossningen om det inte ger med sig. Att få åka hem och dessutom ha tillstånd att röra på mig var verkligen dom bästa nyheterna jag hade kunnat få. Var dessutom inne på banken och såg att jag äntligen fått ersättning från försäkringskassan för juni och juli, så det slipper jag också tänka på :)

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven 3barnsmamma =)

Hejsan!! Tack för att du tittade in =)

Ja leksaker har man till tusen när dom kommer upp lite i ålder. Och konstigt nog så blir det bara större o störra leksaker oxå..

Hur bor ni nu?



Hoppas att dina sammandragningar håller sig borta!

Kram

2011-08-01 @ 11:25:28
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Trillade in här, vet inte riktigt vad som hänt men hoppas att allt är bra nu, såg att du också var gravid.



Hoppas du får en fin dag.

2011-08-03 @ 05:25:27
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0