Ja, så kan man ju också börja dagen..

J har haft en riktig lyxmorgon. Han sov till 11.30, gick upp och tog han en dusch, sedan vidare till kylen och plockade fram en brietårta och kex som han nu sitter och klufsar i sig i godan ro. Dålig stil när man har en gravid flickvän som inte fått äta brieost på 8 månader. Det här kommer att stå honom dyrt, 1 timmes helkroppsmassage, minst ;)



Jag sov visserligen nästan lika länge, men fick nöja mig med en kopp kaffe och några skivor lingongrova. Inte fy skam det heller, jag hade dessutom trevligt sällskap av våra gäster :) Nu har dom dragit in till stan för mer shopping, och vi sitter mest och slöar. Det blir nog en ganska lugn dag idag. Vi är lite trötta trots lång sovmorgon. Jag har sprungit på toa hela natten och J har hostat, ingen bra kombo.

Kommentarer
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Ja väldigt enkel men ändå såå fin ! För nöja mig med mina muggar eller är det koppar ? :S

Sticker iväg väldigt i pris annars :)

2011-08-28 @ 14:09:35
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha fy så taskigt mot stackars dej :P Du får hämnas på honom sen när du är mammaledig och han jobbar :P hihi

2011-08-28 @ 15:37:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0