Tröttma

Jag har varit såå trött idag, helt död. Skulle försöka förklara för bror var kaffefiltren låg här tidigare och lyckades liksom inte, bara sluddrade och fick börja om flera gånger, haha. Skulle väl egentligen behövt då och lägga mig redan nu, men jag är rastlös samtidigt och har inte alls lust med det. Inte bebis heller, känner nog som små fötterna böka runt uppe vid revbenen :).

J lyckades väldigt bra med maten i alla fall så det gav mig lite energi. Sjukt hur mättande det kan vara med nudelsoppa, men det är det faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-08-27 @ 22:11:23
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Ida, bf 30 sep

Hehe, men de konstiga är att när jag väl kom hem med den där godispåsen så var det inte alls det jag var sugen på :p Slutade med att jag satt och åt coctail tomater och morötter :P



Jag har faktiskt under nästan hela graviditeten varit mest sugen på sura frukter, melon och isglass... liksom mer friska saker .. var så rädd att jag skulle bli ett värre choklad monster än vad jag var innan :) Men har nog aldrig ätit så lite choklad som de sista månaderna :) Har du cravings efter något speciellt ? Kram

2011-08-27 @ 22:31:56
URL: http://distanceandtime.blogg.se/
Postat av: matilda

Följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-08-28 @ 09:24:52
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0