Det är glamourösa middagar vi har numera

Från början kan man nästan påstå att huvudämnet för den här bloggen var matlagning. Både långkok och storkok flera gånger i veckan, utvärderade Linas matkasse gjorde vi ett tag också. Det kan man inte tro nu, snacka om att bloggen ändrat karaktär. Nu är det bara när J drar på sig förklädet och kör sina asiatiska anrättningar det blir något värt att blogga om. Idag såg menyn ut såhär...

J åt chorizo, utan tillbehör..


Själv tryckte jag en hel tup med färdig kall risgrynsgröt och jordgubbssylt, ingen mjölk. Nyttigt värre. Måste tillägga att jag åt en tomat också i ett försök att balansera upp det hela.


Det var kul att få besök av Linda och Albin idag. Precis som jag misstänkte hade Albin växt jättemycket, kul att se hur E kommer att vara om bara ett halvår. Båda killarna var hur nöjda som helst hela tiden, så jag och Linda fick chansen att snacka av oss ordentligt. Albin var jätteintresserad av Elton, men E var inte speciellt intresserad av honom än ;). Om något år eller så kan dom säkert ha jättekul tillsammans, då har åldern jämnat ut sig lite mer.

Jag glömde helt bort att ta fram kameran, men det blir fler tillfällen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Livet som nyblivna föräldrar är glamoröst på många nivåer.. ;) själv sitter jag och funderar på om jag ska värma rester eller äta godis/ostbågar från helgen... ;)

2011-12-12 @ 19:10:23
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hahah :D Äsch, sådär blir det ibland. Lite godis på det ikväll och sen är det fulländat.... (?) Hihi :)

2011-12-12 @ 19:24:51
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: fia

jadu, jag har ALDRIG grillat att göra mat, jag avskyr det verkligen, huvva. Men nu är cornelia börjar bli större måste det ju vara lunch och middag, så det är ju bara att lära sig att gilla det. haha.. då ska jag gå lite längre bak i din blogg o se om det finns lite mat tips ;)

2011-12-12 @ 19:29:46
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0